HOI & SOCIAL MEDIA


Finally mijn eigen kleine plekje op het World Wide Web. Welkom lieve lezertjes!

Eventjes een kleine intro: Ik ben dus Jolien B. de 'beauty' achter bjoulien.blogspot.com. Een Belgische studente die houdt van alles wat het leven te bieden heeft. Mijn levensmotto: ENJOY...

Hier blog ik dagelijks over alles wat met beauty, fashion & lifestyle te maken heeft. Je vindt hier posts over zowel luxe als budget dingen dus voor ieder wat wils.

Nog zo een verslaving van mij, is Social Media. Ik ben er dagelijks veel te veel mee bezig en zet er ook veel te veel niet belangrijke dingen op. Maar ja, ik doe het graag en het doet me steeds
een tikkeltje gelukkiger voelen en dit is toch wat telt in het leven? Niet?

Je vindt me op (& hoe meer volgers hoe meer vreugde):

- Instagram  

- Twitter        

- Youtube      

- Bloglovin    



Veel liefs,
Jolien






<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13826797/?claim=c8gagb2fjnc">Follow my blog with Bloglovin</a><a href="http://www.bloglovin.com/blog/13826797/?claim=c8gagb2fjnc">Follow my blog with Bloglovin</a>

0 reacties:

Een reactie posten